امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

سي و سومين اجلاس روساي آموزش وپرورش کشور /  مهمترين چالش هاي ميناب کمبود نیروی انسانی ، کلنگی فضاهای آموزشی و کمبود تجهیزات آزمایشگاهی

میناب نیوز :  معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان ميناب گفت :  مهمترين چالش هاي ميناب کمبود نیروی انسانی ، کلنگی فضاهای آموزشی و کمبود تجهیزات آزمایشگاهی است. 

 به گزارش میناب نیوز ، غلامرضاسالاري ميري در حاشيه سي وسومين اجلاس روساي آموزش وپرورش در سالن سران اجلاس روساي آموزش وپرورش اظهار کرد : این اجلاس موجب تعميق فضاي هم انديشي واستفاده از خرد جمعي مي باشد.

وی افزود :  مهمترين چالش هاي منطقه ميناب را کمبود نیروی انسانی بویژه معلمین متخصص در رشته های علوم پایه،  کلنگی اعلام شدن برخی از فضاهای آموزشی بویژه فضاهای آموزشی شهری، کمبود تجهیزات تخصصی - مهارتی مانند تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها، منطقه است .

معاون مدیر کل و‌ مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب تصریح کرد : برگزاري اجلاس فرصت تبادل نظر و بهرگیری از تجربیات ، فرصت ارایه آخرین توصیه ها ، دستاوردها و انتظارات مدیران بالادستی را فراهم می کند، تعمیق فضای هم اندیشی و استفاده از خرد جمعی وآشنایی مدیران جدیدالانتصاب را با شیوه های مدیریتی در مجموعه آموزش و پرورش ایجاد می کند.

سالاري ميري در خصوص ارزيابي اقدامات آموزش وپرورش در دولت تدبيرواميد افزود: ایجاد فضایی آرام و مدبرانه بر مجموعه ی وزارت آموزش و پرورش، تلاش برای بهرگیری از تمام ظرفیت های موجود در مجموعه وزارت آموزش و پرورش، حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و جاری و ساری کردن شیوه های این رویه در تمامی ارکان مجموعه تحت مدیریتش و برنامه ریزی در راستای اهداف تعیین شده در دولت تدبیر و امید دانست. 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1927

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge